S-a furat ideea!

am avut o idee și am pierdut-o pe drum încoace: ciudat..de obicei îmi stau ipite de creier vreo două zile. Dar acum...în mod bizar a luat-o pe alte cărări, iar eu am rămas cu mâinile să-mi tremure aiurea..aiurea-n librărie: că aici sunt!
Acum, sincer, cea mai bună idee a mea e să vă povestesc despre cum mi-am pierdut eu ideea.
Păi, se murea de fericire la mine acasă. M-am trezit bine, am continuat cu atitudinea hyper și mi-am băut cafeaua dansând. Așa că pot afirma că se murea de fericire la mine acasă. Și am plecat pe drum spre aici cu o idee: nu aș putea să apun care pentru că, mă repet, am pierdut-o ca proasta. Adică nu obligatoriu ca proasta,ci din prostie: că m-am luat cu alte gânduri despre viață..glumesc. Sunt ipocrită. Mă gândeam în fapt, șa ce tip de ceai ar trebui să-mi iau: asta e existențial, îți dai seama! Imperios necesar să mă gândesc la asta în drum spre librăria cu bar.
Și,da...așa am rămas fără bunătate de idee. M-am trezit stând pe scaun cu stiloul în mână și creierul gol pușcă. Să-mi fie de sănătate! Singurul necaz pe care-l am și eu..e că mi-am omorât un neuron degeaba...mare problemă pe lumea asta!

Comentarii

Postări populare